0 termék, 0 Ft értékben Pénztárhoz »

arrow

Keresés:

Szállítás

Szállítás

Szállítási díjak

A szállítás 2014.06.13-től visszavonásig az ország teljes területén bruttó 50.000 Ft értékhatár felett ingyenes. A 50.000 Ft alatti értékű megrendelések esetén egységesen 1.500 Ft (3 kg-ig). Ez csak részben tartalmazza a bérmentesítési/szállítási és a csomagolás díjat, a fennmaradó részt a webáruház vállalja át. Az ennél nehezebb csomagok díjszabása külön kerül megállapításra.
A szállítás és átvétel az alábbiak szerint lehetséges:

A.) futárral utánvéttel
B.) bemutatótermünkben személyesen

A szállítás / átvétel módját megrendeléskor kell kiválasztania.
A.) Szállítás futárral, utánvéttel
A küldemények kézbesítésének talán legkényelmesebb módja a futáros házhozszállítás utánvéttel. A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. Alapdíja vidékre és Budapestre egységes a szállítási díj pontban meghatározott. Amennyiben futárral, vagy postával kérte a kiszállítást, és önhibájából vagy önhibáján kívül nem veszi át a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy a szállítás költségét értéktől függetlenül áthárítsuk Önre.

A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a címzetthez szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül juttatja el, általában a küldemény a futárnak való átadásától számított 1-2 munkanapon belül. A szállítás munkanapokon (Hétfőtől péntekig) 9 és 17 óra között történik, de ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár címről címre halad. Amennyiben átadáskor a megadott címen nem tartózkodik senki, a futár nem kötelezően de megpróbálhatja telefonon felvenni a kapcsolatot a címzettel -amennyiben megadta telefonszámát-, de ez nem jelenti azt, hogy ilyenkor felár nélkül új szállítási cím, vagy időpont kérhető. (A kapcsolatfelvétel csak arra szolgál, hogy ha a címzett rövid időre nem tartózkodik a címen, akkor a futár még néhány percet vár rá, vagy megbízottjának adja át a csomagot.)

A futárszolgálat számára átadott küldeményeket egyedi azonosítóval látjuk el és feladásukat könyveljük, így minden csomag sorsáról pontos információkkal rendelkezünk. Ha bármi probléma merül fel a kézbesítés körül, pl. a visszaigazolás után néhány nap elteltével sem kapta meg csomagját kérjük, hogy haladéktalanul jelezze felénk. Mivel a termékeink fokozottan érzékenyek a nem megfelelő, hanyag bánásmódra, így a csomag átvételekor feltétlenül ellenőrizze a csomag sérülés mentes és bontatlan állapotát. A bontatlanságot a saját „Optitech”-es ragasztószalag bizonyítja. Amennyiben a doboz sérült vagy felnyitották (nem Optitech-es a ragasztószalag van dobozon) ne vegye át a csomagot! A futár jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni, amit a megrendelő és a Futár is aláír, esetleg fényképet  készíthet. Ez azért lényeges, mert ha a futártól átvett csomagot nem ellenőrzi átvételkor, később nem tudja majd esetleges panaszát érvényesíteni.

B.) Átvétel bemutatótermünkben személyesen.
Önnek lehetősége van a megrendelt terméket személyesen is átvenni bemutatótermünkben, így gyorsabban és olcsóbban juthat a termékhez, megfoghatja, kipróbálhatja. Ha élni szeretne a lehetőséggel, kérjük jelezze a megrendeléskor az átvétel lehetséges időpontjával egyetemben. Ez azért fontos, mert nem mindig van minden termék bemutatótermünkben, ezért saját érdekében is mindenképpen egyeztessen a személyes átvétel előtt.
Bemutatóterem címe:
1161 Budapest, Rákosi út 131.
Tel: (+36-1) 402-0412, Fax: (+36-1) 402-1374
Nyitvatartás: Hétfőtől - Péntekig 9-17 óráig

©2014 Minden jog fenntartva -